Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Євреєнко Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Алексюк А. М. 
Технологія навчання : 75-річчю від дня заснування УДАВГ присвячується / А. М. Алексюк, В. І. Бабич, Б. В. Білецький, В. О. Гнєушев, С. М. Гончаров, Ю. П. Євреєнко, Е. А. Зінь, Р. А. Кизима, С. М. Ковальов, В. Кривцов; ред.: Е. О. Сухарєв. - Рівне, 1997. - 82 c. - укp.

Розглянуто освітні технології навчання в сучасній вищій школі України, основні напрямки розвитку викладання графічних дисциплін, роль методичного забезпечення під час вивчення технічних дисциплін. Розкрито основи адаптивного методу навчання, технологію курсового проектування, а також значення комп'ютерного картографування в екологічних дослідженнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597224 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гурин В. А. 
Гідроаеродинамічні машини та насосні станції: конструкції, експлуатація, надійність : словник-довідник / В. А. Гурин, Ю. П. Євреєнко; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2008. - 186 c. - Бібліогр.: с. 186. - укp.

Розглянуто конструкції та принцип дії насосів, вентиляторів, компресорів, гідравлічних турбін, водозабірних, рибозахисних і водовипускних споруд, зрошувальних, водопровідних, осушувальних, водовідвідних насосних станцій і насосних станцій для закритих зрошувальних мереж. Запропоновано методику розрахунку режиму роботи насосів та їх висотного розташування. Наведено тлумачення основних понять і термінів у галузі гідротехніки.

Рассмотрены конструкции и принцип действия насосов, вентиляторов, компрессоров, гидравлических турбин, водозаборных, рыбозащитных и водовыпускающих сооружений, оросительных, водопроводных, осушивающих, водоотводных насосных станций и насосных станций для закрытых оросительных сетей. Приведена методика расчета режима работы насосов и их высотного расположения. Дано толкование основных понятий и терминов в отрасли гидротехники.


Індекс рубрикатора НБУВ: З56 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Євреєнко Ю. П. 
Насосні станції. Інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни : [інтеракт. комплкс навч.-метод. забезп.] / Ю. П. Євреєнко, Г. Г. Герасимов; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2008. - 125 c. - укp.

Наведено загальну характеристику автоматизованих насосних станцій підкачки та насосних станцій, що подають воду у відкриті ємкості. Розглянуто основні параметри, допоміжне обладнання та системи насосної станції, розкрито принципи автоматизації її роботи. Проаналізовано гідродинамічні процеси у насосних станціях і водогонах. Описано будову та принципи роботи зрошувальних, осушувальних і водопровідних насосних станцій. Розглянуто конструкції й особливості функціонування водозабірних, рибозахисних і водовипускних споруд насосних станцій. Розроблено завдання для практичних занять, обгрунтовано методичні рекомендації щодо вивчення окремих модулів і тем навчальної дисципліни.

Дана общая характеристика автоматизированных насосных станций подкачки и насосных станций, подающих воду в открытые емкости. Рассмотрены основные параметры, дополнительное оборудование и системы насосной станции, раскрыты принципы автоматизации ее работы. Проанализированы гидродинамические процессы в насосных станциях и водогонах. Описаны строение и принцип действия оросительных, осушивающих и водопроводных насосных станций. Рассмотрены конструкции и особенности функционирования водозаборных, рыбозащитных и водовыпускных сооружений насосных станций. Разработаны задания для практичесих занятий, обоснованы методические рекомендации по изучению отдельных модулей и тем учебной дисциплины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.103 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гурин В. 
Аспекти побудови концептуальних моделей спеціаліста водного господарства / В. Гурин, Ю. Євреєнко, В. Сівак // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 9-12. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто навчання як керування розвитком психічних процесів і властивостей особистості. З метою досягнення якісних змін у новій концепції навчального процесу наголошено на застосуванні кібернетики та теорії інформації для пояснення тих чи інших явищ у навчанні. Наведено схеми залежності рівня знань від рівня складності завдання з дисципліни та залежність рівня фундаментальності дисциплін від року навчання (курсу). Розглянуто рівні складності завдань (рівень фактів, діяльність за програмою, аналітико-синтетична та продуктивно-творча діяльність). Зроблено висновок, що для формування якісної освіти у ВНЗ необхідно орієнтуватись на процеси гуманізації навчання, цілісне формування особи, розвиток мислення, комунікації та взаємодії з навколишнім середовищем.

Рассмотрено обучение как управление развитием психических процессов и свойств личности. С целью достижения качественных изменений в новой концепции учебного процесса отмечено применение кибернетики и теории информации для объяснения тех или других явлений в учебном процессе. Приведены схемы зависимости уровня знаний от уровня сложности задания по дисциплинам и зависимость уровня фундаментальности дисциплин по годам обучения (курса). Рассмотрено уровни сложности заданий (уровень фактов, деятельность по программе, аналитико-синтетическая и производительно-творческая деятельность). Сделан вывод, что для формирования качественного образования в ВУЗ необходимо ориентироваться на процессы гуманизации образования, целостное формирование личности, развитие мышления, коммуникации и взаимодействия с окружающей средой.

Educating as management is considered by development of psychical processes and properties of personality. With the purpose of achievement of quality changes in new conception of educational process application of cybernetics and information theory ismarked for explanation of those or other phenomena in an educational process. Charts over of dependence of level of knowledge from the level of complication of task on disciplines and dependence of level of solidity of disciplines are brought on the years of educating (course). It is considered three levels of complication of tasks (level of facts, activity on the program, productively-creative activity). Drawn conclusion, that for forming of quality education in higher educational establishment it is necessary to be oriented on the processes of humanizing of studies, integral forming of personality, development of thinking, communications and co-operating with an environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Євреєнко Ю. 
Парадигма самостійної роботи студентів / Ю. Євреєнко // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 107-110. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено технологію активізації розумової діяльності. Визначено фактори, що впливають на розвиток розумової здатності, розроблено структурну схему його розвитку. Наведено структурну схему розвитку особистості та її психічні і біологічні параметри. Доцільність розвитку підсвідомості висвітлено за результатами досліджень психофізіологічних параметрів особистості студентів IV курсу, що засвідчує значне коливання параметра підсвідомості. З'ясовано, що основним фактором, що забезпечує розвиток особистості в сучасному динамічному світі є орієнтація на підсвідомість та її розвиток, що підвищує ефективність діяльності.

Приведена технология активизации умственной деятельности. Определены факторы, которые влияют на развитие умственной способности, разработана структурная схема его развития. Приведена структурная схема развития личности и ее психические и биологические параметры. Целесообразность развития подсознания отражена по результатам исследований психофизиологических параметров личности студентов IV курса, что удостоверяет значительное колебание параметра подсознания. Выяснено, что основным фактором, который обеспечивает развитие личности в современном динамическом мире является ориентация на подсознание и его развитие, которое повышает эффективность деятельности.

Technology of activation of intellection is resulted. Factors which influence on development of mental endowment are certain; the flow diagram of his development is developed. The flow diagram of development of personality and its psychical and biological parameters is resulted. Expedience of development of sub consciousness is reflected on results researches of psychological parameters of personality of students 4 courses, which certifies considerable oscillation of parameter of sub consciousness. It is found out that a basic factor which provides development of personality in the modern dynamic world is an orientation on a sub consciousness and his development which promotes efficiency of activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Євреєнко Ю. 
Навчально-виховний процес в умовах глобалізації / Ю. Євреєнко // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 40-45. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування культури самосвідомості, розвитку здоров'я та психологічних установок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського